niedziela, 8 grudnia 2013

❄ winter is coming ❄

Hej 
Jestem tu coraz rzadziej... Niedobrze. Na szczęście ciężki czas jeśli chodzi o szkołę się skończy, więc będę raczej częściej tutaj pisać ♥ Zostało 16 dni do świąt, strasznie się cieszę. Za tydzień w piątek mamy wigilię klasową, o której rozmawialiśmy już w tym tygodniu, przez co aż poczułam zbliżające się święta. W tym tygodniu mam tylko 2 sprawdziany, więc trochę odpocznę nareszcie. Mam zamiar jechać też kupić już prezent świąteczny dla mojego chłopaka i Patrycji, ponieważ spodziewam się, że nie będę miała potem kiedy. Przez cały weekend nie miałam nawet jak tutaj coś napisać, bo w piątek po powrocie ze szkoły poszłam z przyjaciółkami do mcdonalda, a potem przejść się po mieście i tak jakoś nam minęło. Wczoraj była u mnie Patrycja i byłyśmy na lodowisku, więc mam czas tylko teraz. Zaraz idę uczyć się na wos, ponieważ jutro czeka mnie sprawdzian :/ 
Cieszę się również z powodu zbliżającej się zimy, ponieważ lepsze to, niż szare dni, kiedy pada deszcz i nie mam co ze sobą zrobić. Odechciewa mi się wtedy żyć. Niedługo mam zamiar iść na takie typowe zimowe zdjęcia, żeby trochę się rozerwać, a przede wszystkim trochę się wkręcić w ten zimowy klimat :) Zmieniając kompletnie temat, można zauważyć u mnie pewną różnicę. W piątek byłam u fryzjera, żeby 'podciąć grzywkę', czego teraz kompletnie żałuję. Jest zupełnie inna niż ta, którą miałam wcześniej. Kiedy zobaczyłam się w lustrze miałam ochotę wykrzyczeć się ze złości, ponieważ kompletnie zniszczono mi włosy :( Jeszcze wczoraj zdecydowałam się, że będę ją nosić tak jak na zdjęciu wyżej, lecz szybko zmieniłam zdanie i jednak będę spinała tą grzywkę aż nie urośnie. 
W sumie to bardzo się rozpisałam dzisiaj, ale nie było mnie tutaj równy tydzień, więc mam w sumie prawo do tego :3 Myślę, że pojawię się w tym tygodniu z jakimś postem tematycznym, ale nic nie obiecuję. Wiem, wiem, piszę tak bardzo często, ale to nie zależy ode mnie, czy będę miała wolny czas czy nie. 

Miłego tygodnia! 

1 komentarz:

  1. Super bluza! Zapraszam serdecznie na nowy post, a w nim relacja z koncertu na którym miałam okazje być <3 Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń