sobota, 14 grudnia 2013

where's the snow?

Hej misie 
Przepraszam was za moją nieobecność na blogu w tym tygodniu, mimo że miało się tutaj coś pojawić. Myślę, że w tym tygodniu będzie już więcej luzu i pojawi się tutaj kilka postów, lecz nic nie obiecuję. Aparat mi się psuje, więc dzisiaj zdjęcia niestety robione telefonem :( Mam nadzieję, że naprawi się jakoś i będę mogła na wigilii klasowej porobić jakieś normalne zdjęcia. Obym wytrwała tak do świąt, ponieważ na gwiazdkę spodziewam się mojego wymarzonego canona ♥ 
Jeśli chodzi o to, co u mnie się aktualnie dzieje, to nie mam jak zwykle na nic czasu. Szczególnie teraz, przed świętami. Został do nich około tydzień, a ja nie mam jeszcze pokoju wystrojonego :( Mam zamiar zrobić to w nadchodzącym tygodniu lub w weekend. Kocham święta i wszystko z nimi związane  Mój ulubiony czas w roku. Brakuje tylko śniegu, który mam nadzieję, że pojawi się niedługo.
W ostatnim czasie dużo myślałam nad postami tematycznymi. Mam zamiar dodać m.in. post o moich postanowieniach noworocznych, kosmetykach które używam oraz kilka faktów o mnie. Mam nadzieję, że nie zapomnę o nich, chociaż ze mną wszystko jest możliwe :) 
To w sumie na tyle. Teraz lecę odrabiać lekcje, a potem chyba obejrzę sobie jakiś film i tak oto spędzę sobotni wieczór :) 
Miłego weekendu 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz