piątek, 20 grudnia 2013

❤ sarcasm ❤

Hej! 
Przepraszam, że zjawiam się tutaj dopiero dzisiaj i teraz, chociaż sama się dziwię, że tak wcześnie, haha. Złapało mnie przeziębienie i przez cały czas kaszlę i chodzę z zatkanym nosem :( Obym wyzdrowiała do świąt... Strasznie się cieszę, że zbliżają się wielkimi krokami. Trochę odpocznę od szkoły, ponieważ mam ponad 2 tygodnie przerwy, jeej! 
Przy okazji mówiąc o świętach, mieliśmy dzisiaj wigilię klasową, niestety ostatnią w tej szkole i z tą klasą :( Miło spędziliśmy te około 3 godziny. Wszyscy składali sobie życzenia i tulili się, dosłownie wszyscy ze wszystkimi. Nie mam niestety żadnych zdjęć, ponieważ aparat mi kompletnie siadł i nie chce nawet się włączyć :( Dlatego teraz do wigilii zdjęcia będę robiła telefonem.
Zmykam powoli, ponieważ mam zamiar posprzątać swój pokój, żeby nie robić tego na ostatnią chwilę. Tak więc papa, miłego weekendu! Mam nadzieję, że zawitam tutaj jak najwcześniej! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz