środa, 25 grudnia 2013

❄ 10 faktów o mnie ❄

Na sam początek chciałabym wam złożyć (trochę spóźnione) życzenia świąteczne, tak więc życzę wam wesołych, pogodnych świąt spędzonych w jak największym gronie rodzinnym. Wymarzonych prezentów, duużo słodyczy oraz żebyście jak najmniej przytyli!  (nie umiem składać życzeń :c)
Mimo, że są święta to mam wolną chwilę i piszę tu coś dla was. Dostałam w końcu nowy aparat! ♥ Bardzo się z niego cieszę. Dobrze wygląda, jest lekki i robi świetne zdjęcia co jest dla mnie najważniejsze. W ciągu niecałych 2 dni zdążyłam tak się opchać jedzeniem, że kiedy je widzę to aż mi się odechciewa jeść haha. Ale nie o tym dzisiaj będę tutaj pisała.
Pomyślałam, że dzisiaj może dodałabym jakiś post tematyczny, tylko o czym? W sumie ten temat nie zabiera mi wiele czasu więc dodam dziś 10 faktów o mnie, ponieważ pomyślałam, że ktoś z was chciałby dowiedzieć się czegoś o mnie i możliwe jest też, że znajdzie się ktoś podobny do mnie :)

1. Panicznie boję się pająków. Kiedy widzę nawet małego, potrafię zacząć piszczeć, czasami nawet płaczę kiedy je widzę haha.

2. Nienawidzę materialistów. Szczególnie w okresie świąt, kiedy widzę posty na facebook'u, które dodają moi znajomi chwaląc się czego oni nie dostali to coś mi się w środku gotuje. Nie chodzi mi tu o zazdrość, tylko o to, że niektórych nie stać na takie rzeczy i może być im po prostu przykro.

3. Najbardziej lubię pastelowe kolory. Kocham pudrowy róż i kolor kremowy. Poza tym uwielbiam też fioletowy, czarny i biały.

4. Nienawidzę czytać książek. Dla mnie lektury szkolne są jakąś męczarnią, lecz kiedy mam czas i chęci lubię sobie przeczytać jakieś książki młodzieżowe. Najbardziej kocham pamiętniki.

5. Moją ulubioną częścią garderoby są ciepłe sweterki. Można to zauważyć, ponieważ mam ich aż 8, haha.


6. Mam jednego, najlepszego idola - Justina Biebera. Oprócz niego kocham słuchać też piosenek Ariany, Demi, Seleny, Miley i wielu innych - słucham wszystkiego w zależności od humoru.

7. Niedawno zaczęłam się malować. Jest to na razie tylko krem under 20, czasami tusz i błyszczyk, ale zawsze coś.

8. Często mam złe dni. Czasami mam zły humor, nie mam w ogóle apetytu czy nie mogę się skupić na niczym.

9. Wolę rybę od mięsa. Nie jem jej zbyt często, ale gdybym miała wybierać to mogłabym do końca życia jeść tylko rybę.

10. Nie przepadam za czekoladą. W takim sensie, że nie uśmiecha mi się zjeść na raz całą tabliczkę. Owszem kocham czekoladę, ale jestem w stanie zjeść max. kilka kostek, zjedzenie całej graniczy u mnie z cudem.


To w sumie byłoby na tyle, a teraz uciekam do gości. Dzisiaj już raczej nic nie zjem, ponieważ wręcz przejadłam się na śniadaniu i obiedzie :( Jutro lub w czwartek mam zamiar dodać jakieś konkretne zdjęcia z tych 3 dni świąt. Jeszcze raz wesołych świąt! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz