poniedziałek, 25 listopada 2013

poniedziałek

Hejka 
Co tam u was? Mi poniedziałek minął całkiem dobrze - byliśmy w kinie z kilkoma klasami. Szliśmy niestety na pieszo, więc trochę zmarzłam :( Kiedy skończył się seans, pochodziłyśmy z Pati trochę po galerii, a potem pojechałyśmy do mnie. Kupiłyśmy pełno jedzenia, z czego prawie wszystko zostało, więc zjadłyśmy to u mnie, przy okazji nieźle się uśmiałyśmy. Zrobiłyśmy też pracę semestralną na biologię, więc mam to już z głowy. Jutro na szczęście kończę lekcje dosyć wcześnie, więc zapewne zawitam tutaj z jakimś tematycznym postem. Mam nadzieję. Jutro musiałabym posprzątać w domu, ponieważ  w środę mam ciężki dzień oraz mam gości z okazji urodzin. Jej, to już za 2 dni! ♥ Strasznie się cieszę.
Dzisiaj pozostaje mi tylko pouczyć się trochę, uszykować się na kolejny dzień no i iść spać, więc kończę. Mam nadzieję, że zawitam tu jak najszybciej, ale nic nie obiecuję. 
Miłego wieczoru 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz